My love

Jeg vet ikke hvor mange av dere som har meg på facebook, men i hvertfall så hadde jeg en episode med læreren på mandag.

Jeg lo så jeg begynte å grine. Værste av alt er at læreren vet faktisk hvor mye jeg eeeelsker Bieber. Som for eksempel denne videoen som jeg fikk av en venninne. Hun hevder dette er meg. Well, it could be.

Jeg for min del synes jenta er kjempe søt!! Og det kunne jo vært meg. Er så sykt sjalu på den jenta…. Neida.

Må vell kanskje legge ut favorittsangen min også da. Justin Bieber – Never Let You Go, denne sangen er er dedikert til meg! Den der, og denne Justin Bieber – U Smile.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg