Smittefarlig venn

Akkurat nå sitter jeg hjemme hos Ida, og guess what – uten Ida. Jeg kom for vell en time siden, og rett etter jeg kom ringte moren legevakta fordi Ida er syk. 5 minutter senere var de allerede ute av døra, så her sitter jeg, sammen med faren hennes og ser på en eller annen film på TV 3.

Såklart var det hennes idè at jeg skulle komme opp, enda hun er proppfull av kyssesyken. Dette minner meg litt om forrige gang Ida måtte på legevakta og jeg satt her sammen med Stig å så på prinsesse på prøve 1, vi var vell sånn ca……

Ja på den alderen. Vi skulle sparke ned sykehusbakken her, og uheldigvis hakket hun haka si MIDT på styret. Vi var jo ikke gamle jentene, så det var jo så vidt hun så over styret. Dette endte jo i blodbad, og Ida dro straka vegen til legevakta.

Ja dette er Ida, hun var vell 4-5 år, tnåååå!!!

Men nå skal jeg dra hjem. hun kom vell hjem for en time siden, og innlegget ble postet alt for sent…… hehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg