– Herlig følelse av søndag

Da jeg sto opp for 2 timer siden var det faktisk en herlig følelse som veltet over meg, siden jeg slapp å tenke på verken dagen derpå sine ubekvemheter eller kvalme. Gårdagen tilbrakte jeg først hos Martine sammen med Marte, John-Reidar og Rino, før turen gikk videre til Ida Marie sammen med Marte. Var i grunn en koselig kveld med tanke på hvor sosial jeg var, hehehe.




Legger ut bilde senere av antrekket. Nå skal jeg lage meg middag og sette på en god film! kanskje jeg til og med slår på stortromma og bestiller meg mat på døra, woho.

Hva gjorde du i går?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg