– Nytt nyttårsforsett

Til tross for ytterligere 29 timers søvn i helgen, noe som faktisk må være dobbelt så mye som jeg sover i skoledagene, er jeg trøtt nå. Selvfølgelig skal jeg legge meg asap (om sånn ca 40 minutter fordi det er da pretty little liars er ferdig) sånn at jeg er uthvilt til i morgen, vil ikke ha noe fravær denne terminen!

Jeg kan vell også meddele at jeg har et nytt nyttårsforsett – null fravær på skolen! dette kan bli a hard one, men jeg skal nok klare det. En annen ting jeg kommer til å fortelle dere er det at jeg får karakterarket mitt i morgen tror jeg, og etter en sneak peak på fredag vet jeg nøyaktig hva som står på det. 5 i matematikk, say no more.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg