– Åpen skole dag

Idag hadde vi åpen skole hvor alle 10ende klassinger fra Harstad og omegn kom til vår skole for å få informasjon om de forskjellige valgene de har nå når de skal søke videregående snart. Til tross for en tilsynelatende rolig dag med lite å gjøre, så er jeg sykt sliten. Var jo tross alt omringet av fotografer, menn med kamera og mikrofoner hele dagen B-) følte meg litt kjendis, men fant jo fort ut at det kanskje ikke var meg de kom for å ta bilder av eller intervjue…


Fra ht.no, vi hadde “logo-quiz” hvor de kunne vinne twist ved å gjette logoer!

Det var også moteshow med elevenes egendesignede klær! Dette arrangerte de også i fjor hvor temaet var vinter eller noe sånt, men jeg for min del synes at årets var såå mye bedre da temaet var “dark”, du vet underverdenen og sånt. Var sinnsykt moro å se på, får håpe dette er noe som gjentar seg til neste år også! Arrangeres det noe lignende på din skole?

Flere bilder finner du på ht.no!

Nå skal jeg rydderydderydde rommet mitt, fordi det ser ikke ut. Men jeg er vell bare som en helt vanlig tenåringsjente, glad i mye klær og har alt for lite skap plass?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg