– Bursdagsfeiring

I går hadde Mona bursdag og ble 17 år, gratulerer så mye snuppa!! I anledning dette dro vi fire jenter på kinarestauranten for og spise. Å la meg bare få poengtere – det er faktisk så syykt dyrt på kinarestauranten i forhold til Milano… I alle fall, grunnet sugen mobiltelefonkamera-kvalitet skal jeg spare dere for 20 bilder av dårlig kvalitet og heller slenge med de få jeg fikk til å bli sånn høvelig bra!



Det var en kjempekoselig kveld med mye girltalk og nydelig mat! Prisen klarer jeg ikke engang å kommentere da jeg betalte 250 kr for middag, dessert og kaffe. Men følte at jeg fortjente det, så det gjorde ingenting! Mett ble jeg da også! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg