– sommer teasing

Jeg gleder meg til sommeren NÅ, mest fordi jeg blir 17 da (woho, hællan i taket osv!!) og jeg bare har ett år igjen til jeg blir 18. PLIS TA MEG MED TIL ET LAND MED SOL!!!! Klarer ikke dette lenger, håper vinteren blir utrydder i Norge i alle fall. Jeg er lei av snø, kulde og frysing.

Og jeg begynner nesten å spy når jeg tenker på påsken, æsj altså, påsken må være det værste jeg vet om. At folk gidder å gå på ski, spise kvikk lunsj og drikke kakao oppe i skogen. Gå på ski kan jeg gjøre på flex og de to andre tingene trenger man jo strengt tatt ikke å gå lenger enn til stua for å gjøre. Folk altså…..

Tror jeg skal legge inn forslag til mamma om å ta en tur til varmere strøk i påsken, helst en plass hvor de ikke feirer påsken heller…. Klarer meg godt uten gule kyllinger og påskeegg så lenge jeg kan ligge å tjille på stranda!


Åh, må snart gå i gjennom bildene fra Italia igjen, hjelper godt på når jeg fryser meg halvt i hjel her i kalde nord. Take me back!! Savner italiensk pizza, sol, bading og stygge italienere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg