– noen ting er bare så sykt typisk

Å forsove seg en gang i blandt er ikke sååå ille, så lenge det ikke skjer hele tiden da. Jeg er EKSPERT på å forsove meg, og det slår aldri feil. Halloo, klarte å forsove meg SEKS timer i dag?? Sto opp klokken ett…… Men dette gjorde i grunn ingenting siden jeg våknet opp med hovne mandler og mannestemme! Og jeg skjønner ikke hva som skjer med sannvittigheten min heller, jeg holder på å spises opp fra innsiden av dårlig sannvittighet. Herregud…..

Men jeg ser på dette som et tegn fra gud om at jeg må legge meg tidligere og kanskje begynne å trene mer for å få mer overskudd, jeg er heelt utslitt til en hver tid. Så dette skal jeg gjøre noe med! Men først – jobb, til tross for min herlige stemme.

Jaja, der gikk i hvertfall nyttårsforsettet om null fravær i vasken…. Er det ikke bare typisk at pappa absolutt skal vekke meg HVER dag når jeg klarer det selv, og ikke gjør det den ene dagen jeg virkelig trenger det? TUSEN TAKK PAPPA!!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg