– manikyyr

Det beste jeg vet er når jobbdagen går sykt fort, er riktignok bare 3 timer, men de gikk syykt fort i dag! Nå skal jeg snart legge jeg, for så å dra på jobb klokken 11 i morgen tidlig igjen. Money money! Også har jeg fikset meg manikyr i dag, hahah ble litt ødelagt da, menmen. Satser på løsnegler i morgen uansett!



Men nå skal jeg se siste episoden av gossip girl og pretty little liars, etter det skal jeg grine meg i seng fordi jeg ikke har mer tv-serier å se på…….. hater livet når dette skjer!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg