– jeg finner ingenting

Jeg plages, finner SÅKLART ikke ladderen til kameraet mitt og bildene jeg tok i går ble de siste før batteriet døde. Save me, har så sykt lyst på nytt kamera! Må vell bare bite tenna sammen og invistere i et nytt før studieturen, uansett hvordan prisen vil bli. Håper på at expert eller elkjøp kommer med et supertilbud snart, da må jeg jo bare slå til!

Anywayz, nå skal jeg stikke i dusjen før jeg prøver å få kontakt med April og Charlotte. Det mest irriterende jeg vet er folk som ikke klarer å svare når noen ringer dem, har lenge konkludert at det kanskje er fordi de ikke vil snakke med meg men la den konklusjonen på hylla da jeg til og med har prøvd å ta skjult nr….. Hva gjør sånne folk med mobiler egentlig?? Jeg har en irritabel dag. LA DET BLI KVELD!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg