– at det er muuulig

Jeg klarer ikke dette, har bare lyst til å legge meg ned og dø. Er under 2 måneder siden jeg sist var syk og hadde ødelagt stemme, nå er det tilbake igjen….. Men som jeg har sakt, skal ikke ha noe fravær, så får heller bare prøve å gjøre meg forstått med tegnspråk på skolen! 🙂


Helt sminkefri også, ser ikke at det skal fungere å sminke over doptrynet i dag. Herregud for et stygt bilde


Litt bedre….. litt

Nå skal jeg se resten av Charlie St. Cloud som jeg begynte på i går, denne ser jeg bare på grunn av Zac Efron, ingenting annet. Herreguud jeg må finne meg en hobby, blir vell ikke noe flex på meg før jeg blir frisk nå….

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg