– sliten helt

Jeg kom hjem fra utplasseringen for ikke så lenge siden. Har vært med en lastebil fra 1 til rundt om 2, og etter det vare jeg på kontoret hos min tante! Vi er nemlig utplassert i transport og logistikkfaget jeg og en venninne. Mye mer moro enn jeg hadde trodd å kjøre i en lastebil!

Merker også at jeg ikke sov stort i natt, og at jeg dermed klarte å forsove meg.. Jeg er dødstrøtt!! men dette skal ikke få hindre meg i å dra på flex klokken 8, så da blir det en powernap på 2 timer.

Uff, føler at jeg sløser bort absolutt hele dagen når jeg tar meg en powernap. Men jeg har jo alternativet, powernap eeeller at jeg må holde oppe øynene mine selv. Noen andre som merker at skolen sliter på?

Det har jeg bare ikke kapasitet til… Snakkes senere dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg