– koselørdag

Nå om ikke så lenge skal jeg dra å møte noen venninner på milano, blir en skikkelig kosekveld i dag! kan bli godt for pengeboka å få en helg uten å måtte punge ut til sjåfører 😉 I dag har jeg gjort noe jeg ikke har gjort på lengelenge, nemlig STÅTT OPP TIDLIG! Sto opp klokken halv 2, og det er forferdelig bra til å være en lørdag altså 🙂 Hadde i grunn planlagt å stå opp klokken 12 å dra på flex, men siden jeg våknet opp med hovne mandler og hodepine droppet jeg det. Får gjøre det i morgen!

Jeg har også tilbrakt 1 time på badet, hatt hjemmespa og smurt meg inn med…………….. selftan, noe som faktisk går i mot alt jeg tror på. Men når ikke solarium funker får jeg bare ty til andre midler! Må virkelig finne en annen uten lukt, enda piz buin sin ikke er den værste som finnes.

Nå skal jeg gjøre siste touch på sminken før jeg stikker ut døra, ha en fin kveld dere! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg