God natt alle bloggere!

Sorryyy for ingen blogging i går, var sykt opptatt med å få ferdig bursdagsinnlegget på Hanne sin blogg, så ble ikke stort med tid til meg selv. Hehe. Kom hjem for ikke så lenge siden, har vært sammen med Ida Mari i hele dag og bare kosa meg! Får vell komme med et mer meningsfylt innlegg i morgen. Nå skal jeg se ferdig Hotel Cæsar før jeg stuper i senga, sykt trøtt!

Gratulerer med sweet 17, Hanne♥ I morgen får jeg vell prøve på å dra opp til Heggen en eller annen gang i skoletiden, får håpe jeg klarer det uten fravær! haha.

God natt alle sammen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg