Jeg orker ikke mer.

Jeg bare orker ikke. Gidder ikke blogge på en liten stund, tar meg en “kunstpause” og er tilbake på null tid! Er bare virkelig ikke i blogge-humør for tiden 🙂 Skal prøve å få ut 10 dagersgreia uansett! Nå skal jeg også prøve å fokusere litt på trening for tiden, føler at jeg kan klare dette og har fått skikkelig med motivasjon! Først må jeg bare finne mp3 spilleren min…

Og noe jeg ikke for motivasjon av? Dere. Er jo nesten ingen som gidder å gi meg tilbakemelding på noe som helst, vurderte å slette bloggen. Men så kom jeg på at dette er en plass hvor jeg skulle kunne se tilbake på ting på, så jeg blir nok å beholde den after all.

Jeg kom hjem for ikke så lenge siden. Har vært sammen med Daniel og Charlotte. Nå skal jeg sove, og så skal jeg på jobb klokken 4 i morgen. Høydepunktet mitt denne uken blir bursdagen til Julie og Maiken på lørdag, gleder meg noe sykt! woopwoop

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg