Jeg har fått rose!

Da jeg sto opp i dag måtte jeg faktisk vurdere om jeg enda var sånn passe redusert etter lørdag. Men tenkte at det ikke va fysisk mulig, såå. Var i alle fall en FANTASTISK feiring for Julie og Maiken, må være den beste bursdagen jeg har vært i på lengelenge. Kjempebra, jenter! Endelig er dere 18 også, hihi ♥ Må forresten fortelle dere om lørdagen, og legge ut litt bilder. Hahaha, kjørte hjem i limousin da!

Også er det jo valentines dag! Merker det såklart her på skolen at det er det, med tanke på alle hjertene, ballongene, rosene og godteriet. Eller, hvem prøver jeg å lure…? Hater Valentines……… Enda det var kjempekoselig å motta en rose fra min kjære, Justin Bieber ♥

Uansett, her er mine tanker om Valentines Day, til de spesielt intresserte.


Bilde tatt fra Hanne sin blogg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg