Nachos og Frozen Cappuccino

Akkurat nå sitter jeg med en sykt ekkel ansiktsmaske som gjør meg lammet i fjeset, skal snart vaske den av og løpe en tur bort på flex før de stenger! Håper på å huske joggeskoene denne gangen sånn at jeg kan løpe på 3D-mølla, heheh var litt glemsk på mandag. Har ikke gjort så sykt mye i dag, var å tok sol for en time siden sammen med Ida og Mona, og før det var jeg i byen. Ble med Martine til frisøren og fikk også sneket inn et aldri så lite besøk på Gründer! Herlig mat der, taco nachos og frozen cappuccino slår aldri feil! 😉


Bildet øverst er nøyaktig ett år gammelt, sykt hvor kort hår jeg hadde da! Sykt at jeg i det hele tatt klippet meg så kort. Så ut som en bolle, god og rund i fjeset, hahah. I tillegg har jeg enda brunt hår der, vurderte å kanskje farge det tilbake, men er så usikker! 🙁 Kommer nok i alle fall ikke til å klippe det kort igjen, JEG kledde det i alle fall ikke..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg