Bryllupsmesse og latskap

I dag har jeg hatt en rolig dag, hadde fri fra utplasseringen så var ferdig på skolen klokken 12! Ikke det at det betydde noe for meg, klarte nemlig å forsove meg og sto ikke opp før klokken var kvart på ett… Men uansett, hadde jo en rolig dag etter det da. Har sett litt på film, ryddet og skal snart dusje og gjøre meg klar til bryllupsmessen i byen klokken 8! Drar sammen med Lisa, og som vanlig har hun klart å overtale meg til å ta bussen sammen med henne de stakkars 900 meterne jeg har til byen… Latskap

HAHAHAHA! sommer 2009, herrrlig

Skal prøve å avslutte dagen i dag med en tur på flex også om jeg rekker det, føler meg skikkelig sportslig!

Ha en flott kveld alle sammen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg