Familien kork

Da var jeg nettopp kommet hjem fra familie “gjenforening” hos mamma’s tante. I anledning at søskenbarnet til mamma skal gifte seg i morgen så har såklart hele familien kommet opp til kalde nord for å få med seg denne dagen! Utrolig koselig, er ikke så veldig ofte vi alle er samlet på en gang, så ble en veldig høylytt og latterfylt kveld siden vi ikke er den mest lavmålte familien… Alltid like moro når “familien kork” (som de kaller oss av en eller annen grunn) samles!

Vi tok oss også litt tid til å mimre over Italiaturen vi hadde i August, ååh for en herlig tur!





1. Mamma og Tante 2. Bestemor 3. Tante 4. Mamma’s Tante og Tante

Nå skal jeg ha litt karaoke med meg selv. Har funnet ut at jeg ikke har noen venner å tilbringe denne triste fredagskvelden med, så jeg får vell bare nøye meg med meg selv!

Ha en fin helg, alle sammen!! I will 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg