Rolig søndagskveld

Jeg kom inn døra for ikke så sykt lenge siden, har vært å spist opp restene etter bryllupet i går, fyy så mett jeg er nå… Tror jeg bokstavelig talt rulla hjem igjen! Har også tatt farvel med resten av slekta som snart sitter på flyet ned til Oslo igjen, og sendt min kjære mor hjem til Lofoten. Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal ta meg til, tanken var å dra på flex i kveld, men tror jeg bytter det ut med… Matrix? Synes i grunn at jeg fortjener det!


Desember 2010

Har også fikset meg en helgetur til Oslo! Søskenbarnet til mamma inviterte meg, så da blir det shopping når jeg har spart opp nok med penger, hurra!! Er ikke så ille å ha familie over hele landet 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg