Change of plans

Akkurat nå sitter jeg hos Catharina, ble litt change of plans! Vi hadde i grunn tenkt å bestille pizza fra Peppes, men ble dypt skuffet når vi ringte en kompis av meg som kjører peppesbil, og han fortalte at de ikke kjørte pizza helt ut til henne… Sykt irriterende at hun må bo langt ute i ingenmannsland, føler at jeg er så langt unna siviliasjon som jeg kan komme akkurat nå.


Oktober 2010 – Meg og Catharina. Hun er så sexy når hun har på seg vånpis<3

Nå sitter vi i alle fall å ser på My Bloody Valentine og gjør oss enda mer paranoid enn vi er til vanlig. Toppen av alt er vell når jeg må gå ut i mørket etterpå for å ta bussen hjem, etter å ha blitt skremt av menn med ishakker og gassmasker som dreper folk.

http://images2.fanpop.com/images/photos/8000000/My-Bloody-Valentine-2009-horror-movies-8036633-1280-1024.jpg

Var virkelig dette jeg skulle ha sett på valentinesday! Er noe annet enn alle kjærlighets-klisjèfilmene folk så absolutt skal se på kjærlighetens dag.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg