Merkelig gjeng

Halla bloggen! Nå sitter jeg hos Simon sammen med noen folk, merkelig nok er ikke Simon her, så da er det fritt fram og vi kan gjøre hva vi vil! (neida.) Guttene spiller fifa, noe som egentlig ikke kom som et sjokk, mens Linn Ida er generøs og fletter håret deres. Merkelig gjeng dette her altså.

Jeg fant heller ingen brukbare bilder, men pingviner er jo søte da! og den ene minner meg litt om Martine i grunn. Men nå skal jeg ringe Charlotte på skype og prate litt med henne siden jeg er den eneste som ikke har et liv her. Føler meg som en liten loner her jeg sitter på pcen alene mens alle de andre dør av latter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg