Det er bare min flaks..

Jeg begynner å merke at jeg gleder meg til morgendagen da jeg skal på avskjedsfest for en kompis, blir sykt påvirket av alle venninnene mine som er i hundre og ikke klarer å tenke på annet, hahaha. Det blir i alle fall kjempebra! Enda bedre er det å tenke på at jeg har fikset øyevipper, negler og (nesten) antrekk ferdig! Nå mangler jeg bare det som i grunnen er viktigst – strømpebukse……. Noen ganger lurer jeg på om det bare er min flaks å glemme sånne viktige ting.


// weheartit

Nå skal jeg legge meg snart, etter at jeg har sett ferdig en gammel episode av Gossip Girl og tatt ansiktsmaske! Har lovet meg selv å være i seng før klokken ett til en forandring. As if. Var også så uheldig å glemme at jeg har jobb til klokken 8 i morgen – og jeg skulle være i Kvæfjord klokken 9…. Jaja, er vell ingen som merker om jeg er noen timer forsinket uansett.

God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg