Jeg lever enda

Føtter……. Sko…… Død…….. Kom nettopp inn døra etter å ha vasset i MINST 1 meter med vann utenfor huset. GUD ALTSÅ, alt jeg ville var å komme meg hjem smertefritt, men det funka visst ikke. Jeg fikk til gjengjeld 2 stk sko som inneholdt MINST to liter med vann! Er det i sånne lekasje/vannsituasjoner at man ringer rørleggeren? Jeg har i alle fall hatt det kjempemoro i kveld, jeg for min del. Ble såklart litt bråk, men det er jo ikke til å unngå om man skal ut her i byen.

Skulle i grunn bare oppdattere for at dere skulle vite at jeg enda var i live og kommet meg hjem trygt. Så da sier jeg omsider NATTA og stuper i seng. Bokstavelig talt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg