Verste lørdagen på lenge

Dette må være første lørdagen på lenge at jeg har kjedet meg så mye som jeg har gjort i dag, i tillegg har jeg ikke hatt foten utenfor døra en eneste gang. Jeg har ikke gjort noe som helst i dag, INGENTING! Jeg erklærer denne lørdagen den verste jeg har hatt på flere måneder….. Og siden jeg ikke har hatt noe som helst å gjøre så krøllet jeg nettopp hele håret mitt, midt på natten liksom. Jeg er virkelig nødt til å skaffe meg en hobby eller noe, dette er alt for kjedelig i lengden…


Nå skal jeg snart legge meg, om jeg ikke finner ut at jeg skal slette håret igjen da.

Hva har du gjort i kveld?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg