Jeg synes det er litt rart..

En ting jeg synes er sykt rart er at det bare er 28 dager i februar, og en sjelden gang er det 29 dager. Hvorfor det? Også synes jeg i grunn litt synd i de som blir født den 29.februar, de har jo i grunn bare bursdag hvert fjerde(?) år… Og da lurer jeg bare på, hvordan dag er det jeg skal gratulere dem på de årene de ikke har bursdag? Sånn som i år. Er det i dag? Er det i morgen? Eller skal jeg ikke gratulere dem i det hele tatt? Og tenk, hvordan skal folk i det hele tatt huske at de har bursdag når det ikke kommer opp på facebook engang? Jeg tenker for mye…




Tnåå, jeg var så søt da jeg var liten! Og jeg vet, sugen kvalitet og sugne bilder. JA jeg har dårlig og gammelt kamera…………………………………….

Uansett så har jeg gjort det kjempekoselig til meg selv nå, tent lys, satt på koselig musikk og satt meg godt til rette i sofaen! Blir nok sittende her alene i kveld også, sykt kjedelig. Og hahahah lol gardinene tok nesten fyr i sted… Klarte å kaste den ene gardinen oppå ett lys… Wops?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg