Herregud nå blir jeg sikkert hengt…

GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS BESTE JB!!! Sweet 17th birthday<3


Kommer vell ikke som noe sjokk om jeg sier at dette er bakgrunnsbildet mitt på dataen?…. Tenkte meg det

Hadde planlagt å skrive kjempemye, om hele forholdet vårt osvosv. Men det dropper jeg, kom i tidsklemme og prioriterte trening i stede for å skrive. Så UPZ, my bad altså. Tar alt det der på min egen kappe! Må i alle fall få sakt det at han er verdens verdens verdens beste, VERDENS beste altså.

Og nå er han altså blitt 17 år, HELT SYKT at det bare er ETT år til han blir 18, LITJE gutten min. Skulle ønske at jeg kunne være hos han på dagen, men herregud jeg er fattig 🙁 Og siden GULLET mitt ikke spanderer så mye som en bil på meg, så blir jeg nok her i Norge enn så lenge. Bare vent til mediepresset er over, og han og Selena slipper å late som lenger, da sitter jeg ved hans side på en solfylt strand i spania♥ (evt. hawaii) CAN’T WAIT!

LOVEYOU xoxo

(overskriften gjelder alle haters…. but, haters make you…? FAMOUS! love you all)

5 kommentarer

Siste innlegg