Sove i vinduskarmen

Jeg er så sykt trøtt, kjemper for å holde øynene min åpne mens jeg har lagt meg godt til rette i vinduskarmen med føttene på en annen stol. Her har jeg tilbrakt halveskoledagen, hvorav jeg litt av tiden har duppet av og blitt vekt av en sint og sur engelsklærer. Er det så mye å be om å få sove litt? Dør jo her.


Men nå skal jeg gjøre noen oppgaver om The UK. Eller nei. Jeg skal sove litt videre…

Også er jeg ferdig på skolen klokken 12, så da skal jeg hjem å sove mer. Livet er så herlig når jeg kan sove meg i gjennom det!! og ps, kan hende det er noen få skrivefeil, men jeg ser så vidt tastaturet så..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg