Dårlig sanvittighet

Jeg har rett og slett dårlig sanvittighet fordi jeg ikke dro på flex i dag, siden jeg vet at jeg ikke får tid til det i morgen da jeg drar til mamma. Jaja, får ta med treningstightsen og jogge meg en tur i helgen! Kom forresten nettopp hjem fra Trine, har vært sammen med henne og Ida Mari i noen timer nå, kjempekoselig!


æ e så kuuuul

Nå er jeg sliten, lei og trøtt. Sitter å hører på rolige sanger i håp om å til slutt bli så trøtt at jeg sovner av, haha. Begynner heldigvis ikke før klokken 10 i morgen i tillegg til at vi bare skal se film og kose oss. Hurra for ferie snart!! Gleder meg noe sinnsykt til en uke med fri fra alt som heter skole, lekse og å stå opp tidlig. Føler at alle og en hver fortjener denne ferien!

God natt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg