En fantastisk egenskap

Noe jeg ikke skjønner med meg selv er det at jeg har en fantastisk egenskap – jeg stresser sjelden. Noe som ofte resulterer i at jeg kommer for sent, er veldig sen, eller rett og slett ikke rekker ting. Sånn som nå, jeg skal ta bussen til Gratangen til Mona sammen med Ida Mari klokken 17.05 og har enda ikke pakket, dusjet eller vært i byen for å kjøpe ny foundation. God tid har jeg alltid.

Burde vell egentlig starte med en av tingene, tenker jeg skal gå i dusjen! Må også rydde rommet mitt før jeg drar, her ser det virkelig ut som ett galehus.. Og mens jeg holder på med dette skal min kjære Hanne fikse litt på designet mitt! Gleder meg til å se hvordan det blir når hun er ferdig.

Husk også konkurranse hvor du kan finne solkort HER og spørsmålsrunden HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg