Tjiller i Gratangen

Det var en sinnsykt lang og kjedelig busstur til Bjerkvik hvor vi ble hentet av Mona og mammaen hennes. Tror aldri jeg har sett noen flire så mye av noe før, trodde et øyeblikk at hun skulle kjøre av veien siden hun flirte så sykt mye… Er vell ikke en selvfølge at det er politi her? Da vi kom frem gikk vi ut en tur i regnet, ble søkkvåte, og gikk inn igjen. Jeg hadde faktisk på meg kjeldress!! Synes faktisk det er sinnsykt kult.



Da vi kom inn igjen spilte vi noen runder med sequence, syyykt artig spill! Synd man må tenke en del for å vinne, så etter de to første rundene med nederlag merket jeg jo fort at dette virkelig ikke var en sport for meg.



Nå skal vi vell snart legge oss, håper jeg. Sykt sliten etter all snøgåingen og alt tapet i bordspill. Får håpe at jeg vinner i morgen!


God natt alle sammen!

Husk også konkurranse hvor du kan finne solkort HER og spørsmålsrunden HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg