God start på dagen

Etter å ha blitt vekt av at lillebroren til Mona satt på drithøy musikk og holdt på å slå inn døren tror jeg ikke at jeg synes at han er så søt lenger. Hadde jo planer om å gifte meg med han, but not anymore. Var dog litt godt at han skulle gjøre det godt igjen med å lage oss kakao og frukt og komme med på senga. Da var han litt søt igjen!


Nå skal vi spise frokost og gå ut i fjøsen(??????????) etterpå. Jeg har også et stk handicappet øye som fikk gardinpynt i øyet i natt, just my luck må jeg vell tilføye.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg