Den tid, den sorg

Akkurat nå sitter jeg her som et nervevrak, fordi jeg har enda ikke sjåfør som kan kjøre meg til Bjerkvik i morgen sånn at jeg kommer meg med bussen.. Noe som vil si at jeg kanskje ikke kommer meg på jobb i morgen..





Men den tid, den sorg! Finner vel alltids en løsning på det lille problemet, er jo bare snakk om å finne en eller annen med bil og lappen. Tidligere i dag var vi på butikken og handlet inn til i kveld, vi skal lage taco, se på film og spise godterier! Har du noen planer i kveld?

Husk også konkurranse hvor du kan finne solkort HER og spørsmålsrunden HER.

Vær også med på konkurransen til Amanda Sørum, hvor du kan vinne et valgfritt deksel til din iPhone HER!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg