En ny uke i vente…

Å holde øynene åpne klokken 11 ble plutselig så vanskelig, noe som jeg ikke har opplevd på flere år, amazing! Får ta hintet og hoppe til sengs nå som jeg har slitt i en time for å holde meg våken, en ny skoleuke – og jobbuke(…) venter meg. Må si jeg gleder meg til 12 timersdager i 2 uker nå! Rett fra skolen og til jobb, jaja, blir nå penger av det når lønningen kommer i alle fall! Da er plutselig alt strevet verdt det. Men om jeg kommer til å få tid til så mye annet vet jeg nå ikke helt.. Må i alle fall få presset flex inn i alt stresset!


Sommer -10

Ferien har gått aalt for fort for min del, synes godt vi kunne hatt en uke til. Er så sykt lenge til neste ferie også, en måned…. La oss alle be for at det skal gå fort! Jeg har nettopp sett ferdig Frustrerte Fruer og Pretty Little Liars, så nå skal jeg ta på meg brillene og se siste episoden av Hotel Cæsar før jeg treffer puta. Skal bli deilig å legge seg før klokken ett til en forandring! Sov godt søtinger 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg