That awkward moment when you find yourself in an awkward position…

Du vet den følelsen du får når du er i en “awkward position”? Sånn føler jeg det nå, føler meg litt trapped.

http://www.melbarbara.com/images/CB%20Dec%2005%20SantaChimney1.jpg
Forklarende bilde, føler meg litt sånn som han som bare henger der.

Dette kommer altså av at det er litt awkward når en venn spør deg pent om du kan skrive om henne på bloggen din, hun tror kanskje ikke at jeg skjønte det som faktisk er åpenlyst – hun vil reklamere for seg selv. Dette betyr enten A: hun trenger venner. eller B: hun vil finne lykken. Jeg tror alternativ B, hun vil finne lykken, altså noen å dele livet sitt med.

I frykt for at dette skal bli en av disse awkward datingsidene som prøver å spleise to personer med felles interesser, (noe som jeg forresten synes er sinnsykt teit) skal jeg ikke tillate å sende inn såkalte “frierbrev”, altså brev hvor der du byr deg selv frem med bilder og herslige selvskrevne tekster hvor du ramser opp hobbyer, interesser og alt sånt. Dette er nemlig ikke noe hun bryr seg om, og ikke minst er det sykt kjipt for deg selv å bruke flere timer på et brev hun ikke kommer til å lese – å sende et bilde er nok! Siden et bilde sier mer enn tusen ord liksom.

Og siden jeg ikke er så stor fan av personvern skal jeg ikke la navnet til denne herlige skapningen utebli. Jeg skal til og med linke til facebooken hennes! Dette er såklart til alle dere gutter som trenger litt nytt eyecandy. Hun er også kjempeglad i brev og venneforespørsler, just so you know 😉

Dette innlegget er i samarbeid med Linn Ida Hansen – jeg har ikke mottatt et pengebeløp for omtalen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg