We say he-eh-eh-hey

Da var det nok en gang lørdag – og endelig helg for meg. Før var det en selvfølge at jeg dro ut på lørdagene, mens nå er det nok for meg å bare sitte hjemme med en god film, brus og potetgull! Får se hva jeg finner på i kveld, har i alle fall satt på Burlesque nok en gang etter å ha ryddet rommet mitt for første gang i historien. Herlig følelse å vite at jeg har gjort i alle fall èn fornuftig ting i dag! Bare så synd at jeg har klart å rote det til igjen… Har du planer i kveld?

Lotte ♥ Oktober10

Forresten, solkortkonkurransen avsluttes i morgen, siste frist å være med nå! 🙂 HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg