Ordinary sunday

Etter å ha sett Burlesque for tredje gang på to dager føler jeg kanskje at det er på tide å se en ny film. Uheldigvis for meg er det ingen interessante filmer på verken tven eller på dataen min, noen tips? Helst kjærlighet, komedie eller en skikkelig bra skrekkfilm!

Også må jeg bare si at for første gang på flere måneder har jeg skikkelig lyst på kyllingwrap, taco eller burger. Og siden jeg ikke har penger til dette (fattig..) fikk jeg lillebror til å lage meg mat….

I kveld skal jeg trekke en vinner på solkortkonkurransen! Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda, men tror jeg kommer til å bruke random.org til det. Men skal jeg ned å lage meg noe skikkelig mat, eller kanskje jeg rett og slett skal få pappa til å bestille pizza? Synes det var en bedre idè! Har forresten vært syykt dårlig vær i dag også, men jeg for min del synes det er kjempemoro.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg