Jeg går inn i en dyp depresjon..

Jeg har så sykt lite innholdsrike dager for tiden, blir bare skole så rett på jobb. Men i dag fikk jeg faktisk vært en tur i byen som jeg skulle ha vært i lang tid. Da jeg kom dit fant jeg ut at de ikke hadde min størrelse igjen i jumpsuiten jeg skulle ha, så da vet jeg enda ikke hva jeg skal ha på meg i bursdagen jeg skal i om…. 3 uker? Alle må kle seg ut, så hadde vært flott med noen forslag fra dere!


November -10

Også har jeg gått inn i en dyp depresjon, fikk ikke dratt på på premieren til Justin Bieber – Never Say Never siden jeg ikke har noen venner som i det hele tatt GADD å dra sammen med meg…. Dårlige venner altså. Jeg kommer til å deppe over dette resten av livet mitt, garantert. Får vell bare glede meg til den kommer ut på dvd da!

Men nå skal jeg faktisk legge meg tidlig. Har vært trøtt, slapp og giddesløs i hele dag, så skal bli herlig å legge meg tidlig og få sovet ut!

5 kommentarer

Siste innlegg