Off to work

Da er det snart tid for samme prosedyre som jeg har hatt i to uker nå – dra på jobb klokken 4. Må si det er en sykt herlig følelse med helg, og overraskende nok har det gitt utslag at jeg har lagt meg i 12 tiden i noen dager, har aldri hatt så mye energi før! Enda jeg er utslitt når klokken nærmer seg 8, er tungt med både skole og jobb. Heldigvis er det siste jobbdag i dag, blir herlig med tid til litt andre ting også!

I går og i dag har vi hatt 9ende klassinger på skolen som har vært på utprøving på forskjellige utdanningsvalg, gud så sinnsykt kjekke noen av de er! Føler meg jo såklart litt pedofil, men i dette tilfellet er det i grunn helt greit. Har allerede funnet meg fremtidig ektemann, må vell bare vente til han er fylt 18-20 år så det ikke blir så sykt rart.

Nå skal jeg en kjapp tur i dusjen før jeg drar, kjenner jeg meg selv rett så blir det nok stressing i dag også som alle de andre dagene..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg