Late update

Da har jeg så og si nettopp kommet hjem fra Pia’s bursdag, sykt koselig kveld! Har fått fjernet sminken, tatt på meg nattøyet og forflyttet meg til senga. Tror faktisk jeg kommer til å slokne med en gang jeg legger hodet på puten siden jeg er så sinnsykt trøtt, er så sykt godt med søndager! Null jobb, sove lenge, ingen lekser eller stress, bare en hel dag til å gjøre hva jeg vil. Tror faktisk jeg skal ta turen opp til flex, om jeg gidder såklart.


Hahha, august 2010. Sykt fælt bilde i grunn, og såklart ser jeg hvem som er blekest..

Er også ferdig med jobbukene etter skolen, noe som føles sykt godt siden jeg ikke har vært på flex på to-tre uker nå. Blir sikkert hardt, men sykt godt å begynne igjen! Gleder meg. Men nå altså, skal jeg krype godt under dynen og sove leeenge. God natt alle søtinger!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg