Stuck in the moment

Søndager altså. Sto opp aalt for tidlig i dag, sånn ca klokken ett. Etter det har jeg faktisk ikke gjort noe som helst i dag annet enn å sitte på pcen, høre på musikk, se en sykt dårlig film og spise taco. Mine dager er så sykt lite innholdsrike og spennende at jeg faktisk lager litt drama selv for å få action, men det funker jo det også da!


Jeg sitter faktisk enda her i morgenkåpa mi mens jeg hører på min absolutt favoritt-spilleliste! Skal få på meg noen litt mer presentable klær og stikke bort til April om noen fåå minutter, skulle egentlig vært gått for over en time siden.. Haha upz! Så tror bare jeg skal gå nå sånn at straffen ikke blir så alt for stor når jeg kommer bort dit, vet aldri hva hun kan finne på å gjøre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg