Idrettsdag

I dag hadde vi en litt annerledes skoledag, noe som faktisk var sinnsykt moro! Klokken 12 dro vi opp i Stangneshallen og hadde masse aktiviteter der, og etter det fikk vi servert frukt, juice og sjokolade. Heidi var kjempeflink og tok med seg kameraet så vi fikk tatt litt bilder! sooo here we go





VERDENS BESTE LÆRER(!!)





Hahahha!! skikkelig babe, skjønner ikke hvorfor jeg i det hele tatt legger dette ut..

Føler meg skikkelig flink når jeg for en gangs skyld klarer å dokumentere noe med litt bilder, haha. Men nå skal jeg faktisk legge meg, er sykt dårlig og har vondt i hodet :-(:-( stakkars meg.. God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg