Ett høydepunkt i livet mitt

Etter å ha ventet nesten en hel uke skal jeg endelig på kino for å se den etterlengtede Justin Bieber i 3D om bare en liten stund, kan ikke beskrives hvor mye jeg gleder meg til å se han ♥ Trodde aldri jeg skulle klare å få med meg noen for å se den, men dere vet, never say never! Etter mye mas og bestikking fikk jeg Hanne til å gi etter, herlig å ha noen slike venner også! Må riktignok betale hennes billett på 130 kr, men fant ut at jeg ikke hadde kjøpt henne bursdagsgave i februar så det gjør i grunn ingenting.

You are my dream, there’s not a thing I won’t do. I’ll give my life up for you, cause you are my dream.

Har du sett Never Say Never?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg