Mirakelkur mot sår hals

Er det noe som virkelig funker mot sår hals, så er det asiatiske produkter, jeg rett og slett forguder dem! Som for eksempel Ginger Chew med ingefær, appelsin, mango og peppermyntesmak. Yummi




Min favoritt!! Ingefær

Også er det ingefær teen som April mener skal være sinnsykt bra for halsen min, har bare prøvd den en gang så jeg skal ta meg en kopp etter vi har spist middag og se om den funker.




Så dette skal jeg altså leve på helt til jeg er helt frisk og fin i halsen, gjør meg i grunn ingenting siden det er utrolig godt! Har ikke tort å sjekke sukkerinnholdet enda, siden jeg går ut i fra at det er skyhøyt… Alt dette får dere forresten kjøpt på Asiatisk Matsenter i Harstad, og sikker på alle andre asiatiske matbutikker i landet. Løp og kjøp!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg