Flink og sunn pia

Siden jeg enda er syk (buhu) var jeg en tur på rema i sted for å kjøpe noe jeg kunne kose meg med til Paradise. Endte opp med ett utrolig sunt valg! Nemlig jordbær, druer og kiwi, elsker følelsen jeg får når jeg har vært sunn! Så i kveld kan jeg legge meg med god sannvittighet, enda jeg ikke har fått vært på flex enda.. Og siden jeg er syk blir det nok en stund til før jeg drar dit igjen.



Nå skal jeg se playboyjentene før jeg legger meg, tror også jeg må se om jeg finner Justin Bieber filmen en eller annen plass på nettet, jeg er nødt til å se den igjen!!

God natt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg