Pocketful of sunshine

Enda en hjemmedag for meg, er faktisk noe av det kjedeligste jeg vet om! Men når jeg var så dum i går og trodde det var okei å gå utenfor døra, så er det vell dette jeg får igjen. Så i dag skal jeg se på film, drikke den herlige teen med honning og sitron som jeg har blitt så vandt til, og bare rett og slett be til gud om å bli frisk igjen.



Fin med 4 år gammel wesc ♥♥

Er det noe annet jeg hater så er det sola, typisk at den skal komme frem når jeg er syk. Da er den bare irriterende fordi jeg ikke klarer å se noe i dataskjermen, tv-skjermen og heller ikke sitte i sofaen uten å bli blendet. Har funnet ut at livet mitt må suge ganske mye i grunn, fordi jeg har alltid noe å irritere meg over. Tror jeg skal lage ett innlegg over ting som irriterer meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg