My lifesaver

Jeg hører på han når jeg er glad, lei meg, stressa, irritert, ja rett og slett hele tiden! Han står på repeat både i hodet mitt og på spotify. Er vell ikke tilfeldig at han ligger på førsteplass på “Top Artists” på spotifyen min og på førsteplass hos meg også. Han hjelper meg alltid, kan ikke annet enn å elske han ♥ Han er virkelig min fremtidige ektemann!

I’m overboard, and I need your love. Pull me up, I can’t swim on my own. It’s too much, feels like I’m drowning without your love. So throw yourself out to me, my lifesaver.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg