Gavmild storesøster

Nå er jeg på tur ut døra, skal til Mona sammen med Ida for å spise kake og se på Farmen, koselig! Har fått bekreftet (av meg selv) at jeg har fått halsbetennelse, er sinnsykt vondt i halsen.. Så nå skal jeg kle på meg kjeldressen før jeg går ut døra, vil ikke bli mer syk enn det jeg allerede er.

Dagens antrekk blir det vell, genser fra bikbok. Har også fått en favorittbror for øyeblikket! Når jeg har 4 småsøsken som er helt umulig og stor i kjeften er det greit å ha en lillebror som bare er snill og god med storesøster, det kan lønne seg i lengden♥



Glad storesøster = gavmild storesøster = gaver til søte småsøsken! Tørr ikke tenke på hvor mye jeg har brukt på dem, men begynner vell å nærme seg… 10.000 eller noe? Skulle ikke overraske meg, og nå har jeg lovet bort kino til to av mine søsken. Koster å være storesøster!

Har du noen søte og snille småsøsken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg