Skal mye til for å knekke meg altså

Det som er så moro med aprilsnarr er det at jeg aldri går på en eneste spøk, det er faktisk ingen som har klart å lure meg trill rundt i dag. Men så skal det jo så klart mye til for å faktisk klare å lure meg! Dette kommer nok av at jeg var tidlig ute med å sjekke datoen sånn at jeg kunne lure andre. Smart, hæ?


Allerede nå er jeg faktisk dødssliten og trøtt, men i frykt for å ødelegge døgnrytmen min skal jeg holde ut minst fire timer til før jeg legger meg. Jeg skal heller fjerne all sminken min, rense huden med den nye rensegreia, sminke meg med den nye sminken og stikke bort til April for å feire at det er “aprilfools” idag, haha ironisk..

Har du lurt noen i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg