Rosa mesterverk

I går kveld feiret vi at Sondre ble 18 år i dag, og da måtte såklart jeg som den flinke kokken jeg er, bake muffins for å gjøre litt stas på bursdagsbarnet! Er jo ikke hver dag at man blir 18 år liksom.





Og klokken 00.00 overrasket jeg bursdagsbarnet med denne rosa, herlige kreasjonen!


Føler virkelig jeg har fått teken på det her nå, er nesten som at jeg gleder meg litt til og bake igjen haha! Må sies at jeg var litt nervøs da jeg laget muffinsene i og med at jeg tidligere har klart å ødelegge både sjokoladekake og brownies.. Heldigvis gikk det bra! (tror jeg)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg